Nuffnang Ads

Friday, December 19, 2008

Tag Tentang 7 Perkara

Tag kali ni datang dari Anggerik Hutan. Dia mmg slalu nak kenakan aku. Jadi terpaksalah aku berkongsi dengan blogger2 lain berkaitan dengan fantasi aku. (teringat lak kisah fantasi seks Ning Baizura. Hehe)


7 ciri wanita/lelaki idaman anda
1) Tak terlalu tinggi dan tak terlalu rendah
2) Rambut lurus dan sedikit ikal
3) X merokok
4) Pandai memasak
5) Berkulit cerah (gelap pun ok tapi kulit mesti cantik)
6) Educated & Understanding
7) Manja & mudah ketawa


7 wanita yang pernah anda minati sepanjang hidup
1) Pengawas pustakawan semasa aku sekolah rendah, juga rakan sekelas aku
2) Pemain bola baling wanita masa aku darjah 6
3) Perempuan yang selalu satu bas ngan aku masa sekolah menengah dulu
4) Tyra Banks….gorgeous n smart
5) Claudia Schiffer…tiada supermodel yang perfect selain dia
6) Aishwarya Rai....aku tak faham knp muka dia lawa sangat
7) Dato’ Shahrizat sebab ketokohan dia


7 perasaan sekiranya keluar dengan seseorang yang anda minati
1) Sedikit gabra
2) Rasa tak percaya yang aku sedang kluar dengan si dia
3) Berdebar-debar bagai nak gugur jantung
4) Rasa macam diri tak cukup sempurna, serba kekurangan. Huhu. Tapi cepat2 diatasi
5) Rasa mcm tak nak balik rumah, nak stay sampai esok pagi
6) Nak bagitau kat semua org yang aku berjaya ajak si dia kluar
7) Nak mesej dan call semua orang untuk mengatakan yang aku sedang bahagia


7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda
1) Jalan berpimpin tangan sepanjang malam sambil menikmati secawan kopi di Kota Paris
2) Menikmati pemandangan ladang teh dan keseronokan memetik strawberry di Cameron Highland
3) Membina istana pasir bersama dan melihat kerdipan bintang pd malam hari di Pulau Perhentian
4) Bercamping di Hutan Cyprus (memetik gitar dan menyanyikan lagu untuk si dia)
5) Lari berkejaran di dalam hujan (kan seronok basah bersama)
6) Di dapur rumah (mencuba resepi baru bersama dengan anak2 saudara dan si dia)
7) Panggung wayang yang kosong (menonton cerita-cerita romantis – hanya aku dan si dia)


7 barangan/sesuatu istimewa yang mungkin akan anda hadiahkan pada pasangan anda
1) Bunga untuk menjemput dia keluar
2) Coklat bila dia merajuk
3) Teddy Bear/Patung Barbie untuk menghantar dia pulang
4) Handkerchief bila dia menangis atau selesema
5) Secawan kopi bila dia dilanda masalah
6) Majalah atau DVD bila dia kesunyian
7) Kucupan mesra atau pelukan hangat…..(tengok keadaan la kut. Hehe)


7 tajuk lagu yang akan anda nyanyikan untuk pasangan anda
1) My Baby U (Marc Anthony)
2) I Lay My Love On U (Westlife)
3) U Are My Sunshine
4) Last Flight Night (Plus One)
5) Hero (Enrique Iglesias)
6) Wajah Kesayangan Hamba (Hail Alil)
7) Oh Carol (Neil Sedaka)

Tag 7 rakan yang anda mahu mereka buat PERIHAL 7 ini
1) Sesiapa
2) Sahaja
3) Yang
4) Rasa
5) Seronok
6) Kena
7) Tag


Model mana lagi yg bijak selain Tyra?


Keliru antara manusia dgn barbie doll


Memiliki hidung paling sempurna

Ok, puas hati?


8 comments:

ab said...

:)

Anggerik Hutan said...

hohoho,wadi kenapa masak didapur tu bersama2 anak saudara..bukan anak ko dgn dia..adei..yang lain dh ala2 romantikus gitu..hehehe..
thanks sbb buat..aku tau ko mesti buat punye la...pasni aku tag ko lagi kalo ade...

Oasis said...

hehe...yg tu la menambhakn romantik. Anak sedara jgn dilupaksn

n a r d indie winkie said...

wah.. agak jiwang kamu ya..

Oasis said...

nard...
yer ker...? biase je

orangorang said...

alamak...camne ni...rasa cam nak jadi awek ko la plk...hehehe

artsoul said...

hahahah,puas..

Oasis said...

orangorang...
sib baek orang2 ni da ad bf

artsoul..
Ap yg puas?