Nuffnang Ads

Sunday, February 8, 2009

Syurga Makanan Yang Penuh Sesak

Lama sudah aku tak menulis di blog ni. Bukan malas cuma waktu membatas segalanyer. Bila kerja berlambak, nak bukak email seminggu sekali belum tentu dapat.. Aku nak citer pasal satu tempat ni. Rasenyer korang2 yg penah pergi tu tau la kut. Tempat ni secara kebetulan aku pergi masa nak hantar kwn sekerja ke stesen LRT kat Sg. Besi. So aku ngan Nizam (kwn kat tempat kerja aku gak) singgahlah kat kawasan ni. Niat asal just nak beli pisang goreng jer. Tapi terkejut badak kitaorang. Kawasan ni sesak cam tak leh nak bernyawa. Nak parking kereta bapak punyer lama tunggu. Bila tgk keadaan skeliling...no wonder la. Macam2 ad kat sini.


Burger awal2 lagi dah bukak


My Favourite food, Yoong Tau Foo pun ada


Pisang goreng dan kerepok lekor idaman kami


Chicken wings akak ni pun cam best gak


Pelbagai aneka buah-buahan yang segar


Pak cik ni pun sempat promo duriannya


Jagung yang murah, besar dan manis. Puas hati mkn


Tak lupa mak cik yang jual kerepek ni. Peramah btul. 3 utk RM10


Selain mkn, kedai-kedai majalah dan akhbar pun byk


Hmm...kedai gunting rambut yang klasik tapi moden


Dua sahabat lama yang bercerita mengenai kisah2 lama mereka (mungkin)


Ok Zam...habiskan mkn tu. Jom kita balik


4 comments:

Anggerik Hutan said...

meriah beb dah mcm pasar malam aku tgk..pergh mmg terliur aku tgk makanan2 tu..yurm2x..hehehe

Oasis said...

heheh...bkn meriah tp sesak

Pengiran Kudos said...

best siot.... nanti aku wat photoshoot kat sana..

Oasis said...

Menarik gak tu. Mesti gmbr lagi cantik kesan penggunaan kamera ko yg canggih tue