Nuffnang Ads

Tuesday, February 24, 2009

Mutiara Char Koay Teow...seindah namanya

Kepada sesiapa yang pernah menjejakkan kaki ke Pasar Tani di Presint 2, Putrajaya mungkin dah familiar dengan gerai Mutiara Char Koay Teow ni yang beroperasi pada setiap hari Selasa dan Jumaat. Setiap masa boleh dikatakan sentiasa penuh dengan pelanggan. Nak kata sedap xde la sgt tapi mungkin suasana yang meriah menggamit kehadiran orang ramai untuk berkunjung ke sini. Dan aku kadang2 tak melepaskan peluang untuk menikmati char koay teow ni...


Papan tanda premis yang 'gah' di Pasar Tani Putrajaya


Pekerja2 yang tak menang tangan sibuk menyediakan tempahan pelanggan


Ruang yang terhad bukan penghalang utk pelanggan menjamu selera


Percaya atau tidak, walaupun makan semeja tapi masing-masing saling tidak mengenali antara satu sama alin


Lokasi yang mmg sesuai untuk berborak bersama teman-teman, keluarga mahupun sanak saudara

Pelanggan2 lain resah menunggu meja kosong untuk menikmati char koay teow tersebut


Ni la dia, tak lain dan tak bukan. Mutiara Char Koay Teow yang menjadi dambaan warga Putrajaya.


7 comments:

kucing kuku hitam said...

fuh kna g nih...aku pantang tempat2 makan best nie...

nurul said...

tp sy penah rase bestest char kuey tiaw kat malinja..area setapak...huuu sedap abes.... tiap2 ari ramai je org mkn kt situ...

John Iverson said...

best la bro... blanja makan bole... jeles tgk ur blog... bnyk je citer... my blog sunyi je... x dinamik langsung

orangorang said...

wadi, bila nak belanja ni????

Oasis said...

kucing kuku hitam...
Jom kita gi skali nak..?

nurul...
kat maulana serdang pun lagi best.

john...
Hehe...byk lg citer tapi x sempat nak upload semua

orangorang...
Tu la pasal...

hanybunny said...

nampak besh apatah lg suasan cenggitu, tapi hany xmakan sgt char koay tiaw..huhuhu rugi kan!!!

FarHa said...

salamm...meh amik kad sr ye yee...jgn segan2 ye