Nuffnang Ads

Wednesday, January 14, 2009

Ekspedisi Kayak 2008

Nasib baik aku sempat belek2 folder kat dalam hp aku. Terjumpa gambar2 masa joint Ekspedisi Kayak hari tu anjuran Taman Wetland Putrajaya. Jadi tak salah rasenya aku uploadkan kat sini untuk dikongsi bersama blogger2 yg lain kan.
***
***
Boleh dikatakan seronok juga la ekspedisi kali ni memandangkan ramai kawan2 aku ikut serta especially geng2 Xtream KMRian. Lagipun bukan senang untuk menceroboh perairan Putrajaya. Dengan peluang yang ada ni lah kami nikmati puas2 keindahan tasik di Putrajaya. Perjalanan sejauh 27 KM ni membuatkan kami terpegun dengan keunikan bangunan di Putrajaya seperti Masjid Putra, Jambatan Seri Wawasan, Istana Darul Ehsan, Kelab Tasik, PICC, Istana Melawati dan byk lagi lah...Ni antara pic yg sempat aku upload.
***
***
Sebelum memulakan ekspedisi. Anip, Uya, Rosz, Azhar dan Aepong


Aku dan Kak Ninie....bersedia utk menerima perubahan pada warna kulit nanti


Seronok berkayak sambil menikmati pemandangan di Putrajaya


Komeng...si runner yang selalu kena tinggal


Aku dan Yatt


Mendarat di PICC


Penat yang amat sangat. Terus baring cam duyung sundal...


Lepas ni kita lunch dulu...

Bergambar kenangan sebelum menyambung ekspedisi


Anip sempat makan choki2


Berehat berhampiran bangunan Kementerian Belia & Sukan.


Berehat sebentar sementara menunggu rakan-rakan yang lain


Masih sempat beraksi walaupun penat


Check Point di bangunan MOF


Masing2 menghembus nafas lega setelah berkayak hampir 7 jam. Perasan tak kulit dorang? Dah jadi cam pisang salai. Haha
***

5 comments:

Hanief Khalid said...

gileee penat laa time ni...huhu...

Oasis said...

Mesti dah serik kan...tapi nsib baik cuaca ok je time tu

orangorang said...

bestnya...lain kali klu ada xtvt cmni lg jgn lupa inform tau.

artsoul said...

dah 12 tahun aku tak berkayak...

Oasis said...

orang2 akan dijemput jua nanti
Jom ar artsoul joint skali