Nuffnang Ads

Saturday, June 27, 2009

Hampir Terlupa Adikku Dah Kahwin


Malam kelmarin aku ajak adik aku lepak2 kat Putrajaya. Kebetulan plak ada aktiviti best kat Dataran Putra. Lama aku tunggu jwpn dia...baru la dia reply SMS aku. Lebih kurang cam ni la bunyinyer...


" Ermm...cam best gak tu? But i need to ask my husband dulu yer. Takut dia kena kerja malam. Kul berapa start?"

Haa...?!!! Husband? Aku tergaru-garu kepala jap. Lor... dorang dah kahwin rupanya. Apa punya abang la aku ni. Benda2 cam ni pun boleh terlupa. Sambil belek2 laptop ni, aku tengok balik gambar2 kawin adik aku hari tu. So, aku letak lah beberapa keping gambar masa dia kawin hr tu. Sebenarnya aku tunggu gambar daripada photograher, tapi sampai sekarang aku tak dapat lagi. Semua yg ada ni gambar2 sendiri yg sempat diambil. Faham2 sendiri la, kualiti gambarnya tak de la cantik.



Cuba teka yg mane satu pengantin


Pengantin berdebar masa akad nikah...


Setelah disahkan jadi suami isteri


Pertemuan merpati dan gagak (hahahha..jahat tak aku?)


Pengantin berkerut dahi tahan panas


Persalinan Hijau


Ni pun pasangan pengantin yg sama gak


Persandingan sebelah pihak lelaki



Lambaian Selamat Jalan dari pengantin

Buat adik aku Mirah, pandai-pandai jaga diri dan jaga hati keluarga suami. Tanggungjawab kami dah kurang sket. Cepat2 mengandung la yer, tak sabar nak tambah koleksi anak buah.

12 comments:

mzhany said...

owh...

permintaan ku tidak ditunaikan...

mane gambar abg pengantin berbaju melayu!!!!

John Iverson said...

Semoga berbahagia sehingga ke akhir hayat... Hehe... mcm mana bole lupa ni bro? haha... Bro plak bila? nk jgk merasa nasik minyak ni... erm... nnt klu ada trip, sy jemput... tga nk plan ni... kita pegi yg x susah pnya... ok? i got ur back.... don worry

Wawa said...

hahahaha...wadi wadi.

adik sendiri kawin pun boleh lupa.

lawa la adik wadi.

muka korang mmg sebijik sama. hehehehe

Vee Violet said...

adik you sangat cantik...
=)
baru kahwin eh?
hihihi
boleh pulak lupe...

nurul said...

adik da kawen leh lupe eh...
nnt abg wadi da kawen jgn lupe lak...haha

orangorang said...

wadi bukan lupa tp ni kes buat2 lupa ni....malu nak mengaku dah ada adik ipar.hehehehe

cAndLe iN tHe wiNd.. said...

bleh lupe plak??hahaha..

Oasis said...

mzhany..
abg pengantin ngahh bz gler time tue. Tak sempat nak bergambar.

John...
Melayu mudah lupa bak kata Dr. M. Hehe. Sy lambat lagi la klu nk jamu nasi minyak. Hehe. Ok bro, sy tunggu trip kite nanti.

wawa...
yer ke samer?

Vee Violet...
Tapi awak lagi cantik. Hehe

Nurul...
risau gak nanti klu diri sendiri pun lupa dah kawin.ahaks

orangorang...
tak leh terima kenyataan yg adik dah kawin kut...

Candle in the wind...
x patut kan...

[ske] [tdo] [siang] said...

same muke same

kening pon

hak3

Oasis said...

ske tido siang...
Tang kening je yg sama?

eedany said...

Tahniah buat adik u. soalan cepu emas...u bila lagi? :P

p/s : ole2 bandung ada kat sini, nanti i post k.

chow...

Oasis said...

eedany...
Abgnye lmbt lagi. Thanks eedany, bwat ssh ajer...