Nuffnang Ads

Saturday, December 23, 2006

FESTIK

Cuti semester dah nak abis. Ape benda pun tak buat lagi termasuklah thesis aku. Comfirm nanti kelam kabut jadinya. Lps ni Raya Krismas pas tu Raye Haji. Aku pun x pasti lagi blk kg. ke tak? Rugi rasenye klu jadi rakyat Kelantan tapi x blk braya sana. Maklumlah raya haji kat sana sama meriahnya ngan raya puasa.


Bukak sem tahun dpn aktiviti kolej bertambah banyak. Nasib baik jugak aku dah letak jawatan sbg pengurusi Sekretariat Kebajikan. Tapi sem dpn ada sesuatu yang menarik sdg menunggu…FESTIK! ye Festik atau Festival Teater Inter Kolej. Skrg ni ktorg tgh pening kpl plh skrip utk pertandingan tu. Kalau tiada aral melintang kemungkinan besar KMR akan memilih satu drama yang pastinya akan mengundang kontroversi. Skrip tu memerlukan pelakon melakukan beberapa adegan seks! Fuh….mmg mencabar. Bayangkan siapa yang sangggup berlakon sebagai seorg lelaki yang akan melakukan hubungan intim dgn bini, org gaji, anak perempuan dan anak lelakinya…..Cuba korang fikir…pelakon2 kat Malaysia pun belum tentu sanggup blakon walaupun bayarannya mahal. Inikan pula lakonan teater yang langsung tidak dibayar. Kawan aku pun terkejut bl aku ckp aku nak blakon salah satu watak tersebut sama ada sbg bapa yg gila seks atau anak lelaki yg jadi mangsa bapanya sendiri. Dia kata….’x payah lah. x takut kena panah petir ker?” Bagi aku semua tu lakonan sahaja, bkn betul pun. Apa salahnya mencuba sesuatu yg baru.


Foto semasa latihan membaca skrip

Ok la…sampai sini sahaja untuk kali ni. Kejap lagi aku kena pegi Hospital, tgk anak buah yg umur 4 bulan masuk wad sbb keracunan mkn….sian kan. Dah la comel…!


5 comments:

Awan Biru said...

Wee... nak jadi bapak atau anak ye?

ninest123 said...

ninest123 16.01
nike free, air max, louboutin, longchamp, air max, sac burberry, nike roshe run pas cher, michael kors uk, nike roshe, coach purses, replica handbags, longchamp, north face, abercrombie and fitch, vanessa bruno, sac guess, ralph lauren, true religion outlet, nike air max, north face, true religion jeans, air jordan, mulberry, air max pas cher, oakley pas cher, vans pas cher, nike trainers, new balance pas cher, michael kors, nike air force, nike tn, ray ban pas cher, sac longchamp pas cher, nike blazer, michael kors pas cher, timberland, nike huaraches, hollister, hogan outlet, polo ralph lauren, polo lacoste, coach outlet store online, ray ban sunglasses, sac hermes, hollister, lululemon outlet online, nike free pas cher, true religion jeans, true religion outlet, converse pas cher, michael kors outlet

ninest123 said...

oakley sunglasses cheap, burberry outlet, nike shoes, oakley sunglasses, prada handbags, air max, ugg outlet, louboutin, tiffany and co, ray ban sunglasses, longchamp outlet, replica watches, tiffany and co, louis vuitton outlet, michael kors outlet, louis vuitton handbags, polo ralph lauren outlet, louis vuitton outlet stores, michael kors outlet, ugg boots clearance, ray ban sunglasses, michael kors outlet, uggs outlet, louboutin shoes, christian louboutin, air max, oakley sunglasses, gucci outlet, polo ralph lauren, michael kors outlet online sale, tory burch outlet, oakley sunglasses, louis vuitton, cheap uggs, prada outlet, nike free, longchamp handbags, michael kors outlet, rolex watches, chanel handbags, uggs, ray ban sunglasses, louboutin outlet, louis vuitton outlet, jordan shoes, michael kors outlet, burberry outlet, longchamp handbags, cheap oakley sunglasses

ninest123 said...

air max, iphone 6 plus cases, asics running shoes, ipad cases, vans, lululemon outlet, jimmy choo outlet, herve leger, beats by dre, insanity workout, north face outlet, oakley, instyler, air max, s6 case, ray ban, birkin bag, timberland boots, valentino shoes, soccer shoes, vans shoes, giuseppe zanotti, bottega veneta, nfl jerseys, north face jackets, baseball bats, wedding dresses, soccer jerseys, reebok outlet, ralph lauren, gucci, iphone 6s cases, mcm handbags, abercrombie, chi flat iron, iphone 5s cases, babyliss pro, mac cosmetics, celine handbags, hollister clothing store, converse, p90x, mont blanc, nike roshe run, new balance shoes, iphone 6s plus cases, abercrombie and fitch, iphone cases, ferragamo shoes, iphone 6 cases, louboutin, ghd

ninest123 said...

supra shoes, moncler, barbour, ugg, sac louis vuitton, moncler, converse shoes, canada goose, swarovski, wedding dresses, toms shoes, juicy couture, pandora charms, marc jacobs, juicy couture outlet, canada goose, louis vuitton uk, louis vuitton, thomas sabo, canada goose, karen millen, moncler, ugg boots, ugg, moncler, ugg pas cher, ugg, canada goose jackets, louis vuitton, pandora charms, barbour, moncler, sac louis vuitton, coach outlet store online, canada goose outlet, moncler, swarovski crystal, hollister, montre homme, sac lancel, moncler outlet, canada goose uk, rolex watches, moncler, pandora jewelry, doke gabbana, links of london, canada goose, pandora jewelry, canada goose
ninest123 16.01